Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

16.10.2019

Nový Ford Galaxy a zdokonalený S-MAX jsou ještě stylovější, komfortnější a moderněji vybavené

Ford dnes oznámil další zdokonalení stylových velkoprostorových modelů S-MAX a Galaxy. Modernizované varianty se vyznačují atraktivnějším exteriérem, vyšším komfortem a novými funkcemi v oblasti konektivity.

Modely S-MAX a Galaxy ve výbavových stupních Titanium a ST-Line se nyní dají ještě lépe rozeznat díky výraznějšímu odlišení předních partií exteriéru.

Pro S-MAX a Galaxy ve výbavových stupních Titanium jsou k dispozici nová přední sedadla, seřiditelná v osmnácti směrech. Svoje schválení jim udělila organizace Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR, v překladu Kampaň za zdravá záda), v níž se angažují zdravotníci, specializovaní na pohybový aparát.

Další novinkou pro oba modely je palubní modem FordPass Connect. Dokáže proměnit vůz v pojízdný Wi-Fi hotspot až pro deset zařízení a umožňuje využívat novou funkci upozornění na nebezpečnou situaci daleko před vozem. Řidiči se díky tomu dovědí o potenciálně rizikové situaci, dříve než ji mohou zaznamenat oni sami nebo senzory jejich vozu.

V loňském roce dostaly modely S-MAX a Galaxy technicky vyspělý vznětový motor 2.0 EcoBlue o výkonu až 176 kW (240 k), osmistupňovou samočinnou převodovku nebo moderní asistenční systémy včetně adaptivního tempomatu s funkcí Stop&Go.

Ještě vyšší úroveň cestovního komfortu

Pro S-MAX a Galaxy ve výbavové linii Titanium jsou k dispozici nová přední sedadla, seřiditelná v osmnácti směrech. Svoje schválení jim udělila organizace Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR, v překladu Kampaň za zdravá záda).

Hodnotící komisi tvoří odborníci z různých zdravotnických oborů. Aby sedadlo schválení získalo, musí se sedačka umět přizpůsobit přirozené pozici sezení člověka, namísto aby člověk přizpůsoboval svoji pozici sedadlu. Vedle podélného a výškového nastavení a nastavení sklonu opěradla lze u těchto sedadel seřizovat rovněž oporu šíje, zad a stehen. Elektronicky seřiditelná bederní opěrka se ovládá tlačítky na bočnici sedáku.

Zájemci o model S-MAX se mohou rozhodovat mezi pětimístným a sedmimístným provedením, Galaxy disponuje sedmi sedadly vždy. Díky funkci snadného sklápění Easy Fold ve druhé a třetí řadě lze konfiguraci interiéru snadno změnit do jedné z 32 možných kombinací. Třetí řada sedadel v Galaxy může být na přání opatřena elektrickým ovládáním.

Moderní konektivita díky FordPass Connect

Se zabudovaným modemem FordPass Connect, dodávaným jako standardní výbava, lze vůz snadno proměnit ve Wi-Fi hotspot až pro deset zařízení a využívat funkce dálkového přístupu prostřednictvím mobilní aplikace FordPass. Tímto způsobem může zákazník pohodlně zjistit polohu vozu a zkontrolovat hladinu paliva nebo interval do další výměny oleje. Přes aplikaci je dokonce možné ovládat na dálku zámky dveří, nebo dokonce vůz s automatickou převodovkou vzdáleně nastartovat, aniž by se kdokoli dostal dovnitř.

Díky modemu FordPass Connect mohou oba modely nabízet také novou funkci upozornění na blížící se nebezpečnou situaci. Řidiči se díky tomu dovědí o potenciálním riziku, dříve než ho mohou zaznamenat oni sami nebo senzory jejich vozu. Funkce nezávisí na navigaci. Využívá průběžně aktualizované údaje od společnosti HERE Technologies, která je shromažďuje od úřadů, složek záchranného systému i z jiných vozidel připojených do cloudu.

Upozornění se mohou týkat například stavebních prací, výskytu zvířat nebo chodců na dálnici a podobně.

Nenucená dynamika a příjemnější řízení

Díky nejmodernějším technickým řešením nabízí moderní vznětový agregát 2.0 EcoBlue výkon a točivý moment odpovídající většímu motoru při spotřebě a emisích motoru menšího. Do modelů S-MAX a Galaxy se dodává ve variantách s nejvyšším výkonem 110 nebo 140 kW (150/190 k), popřípadě v provedení Bi-Turbo o výkonu 176 kW (240 k).*

Nový Ford S-MAXNový Ford S-MAX

Namísto sériově dodávané šestistupňové mechanické převodovky se mohou zákazníci rozhodnout pro osmistupňovou samočinnou rychlostní skříň, která se obsluhuje moderním otočným voličem.

Právě v kombinaci se samočinnou převodovkou je k dispozici zdokonalený adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go, jenž samočinně udržuje odstup od vpředu jedoucího vozu. V případě potřeby dokáže takto vybavený vůz sám brzdit až do zastavení a znovu se rozjet, pokud doba stání nepřesáhne tři sekundy.

Komunikační a zábavní systém Ford SYNC 3 umožňuje ovládat audio, navigaci, klimatizaci a připojené chytré telefony hlasem nebo prostřednictvím osmipalcové dotykové obrazovky. SYNC 3 podporuje Apple CarPlay™ i Android Auto™, to vše bez dalšího příplatku.

Modernizované modely Ford S-MAX a Galaxy lze již objednávat u autorizovaných partnerů českého Fordu.

Nabídka nový Ford GalaxyNabídka nový Ford S-MAXZískat více informacíTestovací jízdaKontakty


Android a Android Auto jsou registrované ochranné známky Google Inc.

*Všechny uvedené hodnoty se vztahují na vozy v základní výbavě.

Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly naměřeny dle technických požadavků a specifikací evropských směrnic (EC) 715/2007 a (EC) 692/2008 v aktuálním znění. Uváděné hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 se vztahují na daný model, nikoliv na konkrétní kus. Standardizovaná testovací procedura umožňuje srovnání různých typů automobilů od různých výrobců. Vedle konstrukčních vlastností vozu ovlivňuje skutečnou spotřebu paliva také jízdní styl řidiče i další netechnické faktory. CO2 patří k nejvýznamnějším skleníkovým plynům, způsobujícím globální oteplování.

Od 1. září 2017 se typové schválení některých nových automobilů řídí procedurou WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure) dle (EU) 2017/1151 v aktuálním znění. Jedná se o nový, realističtější způsob měření spotřeby paliva a emisí CO2. Od 1. září 2018 WLTP postupně nahrazuje dříve používaný cyklus NEDC. Během přechodného období budou hodnoty zjištěné dle WLTP vztahovány k NEDC. V důsledku změny metodiky měření se objeví určité rozdíly oproti dříve udávaným hodnotám spotřeby paliva a emisí CO2. To znamená, že stejný vůz může dle nové metodiky vykazovat jiné hodnoty než dříve.

Zdroj: Ford



Novinky